Mgc Forex Tipu




Mgc Forex TipuPelaburan Morgage Hauptstadte (MGC) Hanya Laburkan Modal dan Duduk Diam. Maria Maisara Pembuat Coklat Buatan Tangan (Home Made) - Sa 14 / Feb / 2015 11.33 Adalah sebuah Syarikat perkhidmatan pengurusan Forex, Mereka Telah melakukan perkhidmatan ini Selama 8 tahun, Mereka mempunyai banyak strategi dalam pasaran tukaran mata wang Asing untuk menakluk terkenal kepada Peniaga orang baru, oleh itu mereka menyediakan perkhidmatan untuk undein hampir tiada risiko dan akan pasti menambah pendapatan unda tanpa perlu untuk berdagang sendiri. Mewujudkan satu bentuk kerjasama dalam Forex tanpa risiko, membuat Forex Lebih menguntungkan berbanding sebelum ini, dan bersama membangunkan pasaran Forex Menjadi Lebih Mesra kepada semua orang. - MORGAGECAPITAL Unter syarikat Berhad, lesen MT4 forex daftar di Auckland Neuseeland (dlm proses buat buro di sana) mgcforex verwalten von KL CITI LOAN MORTGAGE BERHAD. Dibawahnya: - avtwealthyclub (Hotel) Gst Sdn Berhad (Pengurusan Ereignis) PUSAT AKADEMIK FOREX - di Batu Hohle (pusat Operasi Malaysia di Heritage Village Serdang) KELEBIHAN Morgage: penajaan 10. Paarung 10. passende 10. Stufe 1 20. Stufe 2 30. Stufe 3 unilevel Bonus. Level 1 20usd level 2-15usd level 3 / 10- 3usd (Bonus unilevel boleh redeem gold bar-sebulan sekali masuk) Einkommen Join Duk Diam. Di morgagecapitals 1 Modal 100 Usd / Rm350 Untung Dari Hibah Min 10 Seminggu. 10 Usd / Rm30 x 48 Minggu Gesamt Rm30 x 48 Rm1440 2 Modal 500 Usd / Rm1750 Untung Dari Hibah Min 10 Seminggu. 50 Usd / Rm150 x 48 Minggu Gesamt Rm150 x 48 Rm7200 3 Modal 1000 Usd / Rm3500 Untung Dari Hibah Min 10 Seminggu. 100 Usd / Rm300 x 48 Minggu Gesamt Rm300 x 48 Rm14400 4 Modal 3000 Usd / Rm10500 Untung Dari Hibah Min 10 Seminggu. 300 Usd / Rm900 x 48 Minggu Gesamt Rm900 x 48 Rm43200 5 Modal 5000 Usd / Rm17500 Untung Dari Hibah Min 10 Seminggu. 500 Usd / Rm1500 x 48 Minggu Gesamt Rm1500 x 48 Rm72000 6 Modal 10000 Usd / Rm35000 Untung Dari Hibah Min 10 Seminggu. 1000 Usd / Rm3000 x 48 Minggu Gesamt Rm3000 x 48 Rm144000 7 Modal 30000 Usd / Rm105000 Untung Dari Hibah Min 10 Seminggu. 3000 Usd / Rm9000 x 48 Minggu Insgesamt Rm9000 x 48 Rm432000 Kiraan Hibah Jika Setiap Minggu Berlaku 10 Shj. Tapi. Jika Berlaku 11-15 Einkommen Anda Akan Lebih Mantap. Kiraan Bewerten Sie Mitglied 3.5 kiraan Rate zuruckziehen 3.0 PENGELUARAN BONUS 1hb-16hb 2kali sebln auto (Minima 250USD) 15hari hari bekerja masuk ke akaun Kelab Diskusi Usahawan (KDU) Siri 6 Rabu 30. November 2016 di DPMM Putrajaya Klinik Usahawan: Skim Pembiayaan Credit Guarantee Corporation ( CGC) Penyediaan Aliran Tunai 8 Dis 2016 von DPMM Putrajaya Mq002 - So 15 / Feb / 2015 6:59 pm salam..tuan ade surat hitam putih x. Moyabo - Fr 20 / Feb / 2015 02.15 jgn percaya ini Terang-Terang penipuan. hanya Bank-Bank sahaja yg dibenarkan menjalankan perniagaan forex. kecualilah Syarikat ini ada lesen Dari Bank Negara utk mengambil Einzahlung Dari orang ramai. tidak ada jaminan Untung DLM perniagaan forex. laman web yg dinyatakan itu sesiapa pun boleh buat. logiknya ialah x ada sesiapa atau Syarikat boleh memberi Untung spt diatas kecuali Skim Pyramide. Fauzi 267 - Di 30 / Jun / 2015 9:39 am Saya bukan nak Sicherung sesiapa. Saya bekerja von sebuah invesment bank..di kl. Dlm Abt. Treasury dan incharge forex investition termasuk spot forex dan juga jaga zu verkaufen perlaburan bank dlm pasaran saham di klse .. Buat info mr moyabo. Kami Banker buat 20-30 dlm vor Ort Forex. Setiap bulan. Guna duit siapa. Guna duit Sie alle la ya simpan dlm Speichern akaun .. Semua Bank Bank tun Malaysia termasuk Bank islam pon main forex. Sbb untung bnyk dan cepat. Kalai tak Bank Susa nak BYR gaji Pekerja dan kos Bangunan sewa dan sebagainya nak dpt Dari Mana .. Mungkin mr moyabo cpnnection DLM Industrie ni tak Ramai, tak Ramai KWN DLM Industrie Finanzen so Pasti tak FHM. Di tambah Pulak skrg ni bnyk Betrug Betrug dan mungkin pernah beberapw kali kena tipu kan .. Ok Saya nak Tips DGN undeinem semua mcmana nak pasyikan Makler yg Asli: 1. Versuchen Sie Login mindestens Demo akaun Makler tu DLM mt4 2. Ha ni ptg . Tanya siapa Unternehmen LP di liqiudity Anbieter iaitu bank pembayar. Minta bukti dan Kontakt keine dan Website lp tu dan buat Suche dgn lp ni tanya mereka betol tak Makler ni reg dgn lp ni .. Itu saya. Kpd mq002. Broker forex kami fxunited ada Vereinbarung jaminan modal unda boleh keluarkan bila bila masa. Sahaja. Beste. Manakala forex morgagecapitals Tausende von Boleh Keluar Kena Tunggu 48 Minggu (Hampir 1). Modal dan roi dah di masukkan sekali .. Herr mqoo2 boleh emailkan keine hp unda kpd saya nanti saya kasi cth kopieren vertrag investor yg dah melabur dlm plan roboter kami yg di panggil cgat. Nachricht an saya..mfauzirichgmail. Juga sila Registrierung percuma di url Link saya fxunited / r219778 Dlm E-Mail nanti tlg nyatakan und ein Duduk Mana .. Wasallam dan selamat berpuasa. Jb Niz - So 27 / Mar / 2016 20:02 Kepada sesiapa yg pernah di tippu oleh syarikat pelaburan blh la kontakt dgn saya untuk mendapatkan blk hak dan kerugian yg dialami Seite 1 (Insgesamt 4 Kommentare) Pendapat saya yang bodoh ni: 1. Nak Deutsch - Ubersetzung - Linguee als Ubersetzung von "forex - kena buat sendiri" Kena faham dan belajar sendiri. Kalau selalu rugi - maknanya hat eine neue Auszeichnung erhalten. Cari Chegu Yang Boleh Tunjjuk angelehnt. Itu saja. Jangan mimpi siang hari nak dapatkan 20, 30 sehari. 2. Jangan beri Orang-Handel. Mesti rugi. Mereka tu pun bukan pandai. Kalau dia pandai - dah lama untung banyak. Tapi kenapa masih mencari pelabur Jadi tanda tanya Kelab Diskusi Usahawan (KDU) Siri 6 Rabu 30 Nov 2016 von DPMM Putrajaya Klinik Usahawan: Skim Pembiayaan Kreditgarantiegesellschaft (CGC) Penyediaan Aliran Tunai 8 Di 2016 von DPMM Putrajaya Dhani - Do 20 / Jan / 2011 13:11 awk Da kerugian ker aq br nk versuchen join forex ni. Azman Mohamad - Do 20 / Jan / 2011 1:14 pm slm. Sy sj nk kongsi. X prnh gemeinsames mana2 forex pun. Ingat 1 sj..x von bnda mudah utk kaya. Kena keje, usaha serah pd Allah. Pelik kesian, smua yg kena tippu 1bngsa dgn sy. Pinjam bank, pnjam sedara sbb nk kaya dgn mudah. Ingatlh, x de cara kaedah mudah utk kaya. mksud sy, brNIAGAlah dgn jujur, ikhlas amanah. Byk kwn2 dlm mjlh ni yg buat biz .. surfen (tonermatanatture. blogspot) Zaid 5 - Do 20 / Jan / 2011 1:22 pm bukan senang nak jadi senang. Sitibaizurah Binti Mustapha 2 - Do 20 / Jan / 2011 14:24 Uhr betul tu. Sokong 100 Xyrossa 2 - Do 20 / Jan / 2011 2:27 pm sy setuju dgn Azman. Tp pelik msh xblaja dr kesilpan yg lps, org kita mudah melabur ke tempt yg hangus mcm ni. Dulu lg benda2 mcm ni da wujud. Finli, schweizer cash dll. Byk org da rugi. Kononnya nk beranakkan duit cpt n jd jutawan. Janji manis dan palsu. Investieren la kt unit amanah. Asb yg gelistet dgn bskl. Selamat hidup Wortspiel tenang. Mcg - Do 20 / Jan / 2011 14:41 betul..xde jln senang untuk senang. Itu janji Allah s. w.t dalam al-Quran. Pegang pada al-Quran, InsyaAllah takkan kena tipu. Ich glaube nicht, dass es so ist. Sufian Moktar - Do 20 / Jan / 2011 2:49 pm salam. forex biz yg boleh dipelajari mcm ilmu yglain juga. dlm forex 20 je dari pembelejaran ilmiah, selebihnya dari pengalaman. tu sebab ramai org baru rugi. so klu nak mula wichtigsten echten akaun Mula dgn modal kecik, supaya klu kena MC ada lagi modal. jgn Rasa Dah Pandai Sebab Tu La Penyakitnya. sekadar Berkongsi je Dila0306 - Do 20 / Jan / 2011 3:01 pm salam. Saya pun tak paham kenapa kita ni nak kaja cepat dan mudah, tanpa usaha dri bwh. Ni tak nak trusss kaya jerrr. Saya dah rasai coz hubby sagea begitu. Ende nya semua takde langsung. Pulak tu kena lak aderr hutang. Samapi adik2 beradiknya Ubersetzung smua dah tak suka dgnnya. Entahlah matt pyh nak cerita semuanya kat sini. SEMUANYA KERNA FOREXXXXX Entang di Mana untungnya Wortspiel Saya Tak Tahu .. Berhati2 la Jonitech - Do 20 / Jan / 2011 3:07 pm saudara terkena ngn royaltyfx ker klu nk wichtigsten forex blaja n handel sendri. Untung rugi sendri tanggung. Husin 3 - Do 20 / Jan / 2011 15:24 Jonitech. Sya tak masuk mana2. Saya handel sendiri. Belajar sendiri dan faham sendiri. Sesiapa nak kongsi maklumat apa salahnya. Jonitech - Thu 20 / Jan / 2011 4:17 pm husin3 leh aja aku ker hehehe akaun aku da bkk, dlm ada 200usd. Nk Handel jer xtau huhuhu Husin 3 - Do 20 / Jan / 2011 5:34 pm Jonitech, Bagus tu. Kau kat Mahne. Kena teh kalau ada masa Jonitech - Do 20 / Jan / 2011 7:25 pm husin3 aku kt Bereich kota kemuning. Leh gak nti klu kostenlos leh ngeteh :) Zaharibj - Do 20 / Jan / 2011 21:10 Saya ada produk untuk dijual. Anda tak perlu modalen untuk berniaga. Und ein jual produk saya, komisen und ein ambil. Nak tau Detail layari leatherworld2u. blogspot / Rufen Sie 0133914176 - zahari Metrocari - Do 20 / Jan / 2011 11:24 am Boleh Juga Kuba cai mencari di: metrocari mcm mcm ada. Fernen Osten - Fr 21 / Jan / 2011 12:50 am nk kaya sgt, bleh. Tp tgok nasib la. Gluck, de la duit. Bli je kein ekor. Hentam 4,5rat..nek 1. Preis, sicher kaye. Bukn nk ngajar. Tu je cara org yg malas nuk berusaha n cepat nk kaya. Klu bli tp xkena, org yg jual nein tu la yg kaya. Hah, xpun korg jual jer nein. Hahahah Shaiful Rizal - Fr 21 / Jan / 2011 2:31 am Assalamualaikum semu, terpanggil saya untuk berbicara bersama rakan-rakischen sepercarian pendapatan. Dan juga takziah pada yang kena tipu. Sebenarnya. Bagi saya..mereka yang kena tipu itu juga orang yg bersalah dalam soal ini .. kanada..kenapa terlibat dengan skim cepat kaya. Tak kan tak faham apa itu schopfen cepat kaya. Skim cepat kaya ialah apabila kita menyerahkan sejumlah duit kepada seseorang atau syarikat dengan perjanjian manis oleh mereka akan Mitglied kita pendapatan tetap mingguan ataupun bulanischen seperti 30 daripada modalen ataupun 10 setiap minggu. Ini bermakna..kita membuat pelaburan kepada dia. Kita menyerahkan duit itu kepada dia walaupun atas urusan handeln forex .. duit yang kita serahakan itu kita ablagerung kepada dia dan dia akan guna duit kita unda semua (duit orang ramai) kedalam handelskonto dia sendiri dan kita hanya tunggu apa yg dijanjikan dia sahaja. Jadi Jika duit terlan banyak didalam tangan mereka. Maka esu adala hak mereka untuk berbuat apa sahaja. Jika mereka handel forex tetapi tidak verlust. Tetapi mereka kata Verlust. Apa yg und ein mampu buat hah. Duit unda pada mereka dan Handelskonto itu juga adalah hak mereka. Maka mereka boleh hilang begitu sahaja. Mana bukti yg mereka Verlust. Hah Jika ada anweisung sekali pun..ianya boleh di editlahh. damit. Sama lah macam abschopfen cepat kaya yg dulu-dulu tuu. Jadi siapa yang bodoh sekrang ni. Adakah kita yang bodoh kerana nk kan pendapatan cepat. Hebat kononnya e-mail sana e-mail sini cerita habeh satu malaysia tentang royaltyfx ni. Dari awal lagi dah terang-terang salah. Salah disisi undang-undang malaysia. Mana-Mana Individu atau syarikat tidak boleh menerima Ablagerung orang awam dan hanya bank sahaja yang boleh menerima ablagerung orang awam dan bank sahaja yang boleh memberi jaminan pulangan kepada pendeposit..tetapi biasa lah. Bank ni Wortspiel penyamun juga. Dia makan duit orang banyak. Tapi bayar sikit. Bezanya cuma dia tak kencing kita jaaa. Ha. Haha Hah Tapi hakikatnya..bank kencing kita juga. k .. tapi sikit jer laaa. Saya alhamdulilahh..bukan nak fordern .. tapi nak cerita perkara benar. Saya Mulanya Tak Yakin Juga Dengan Unitedfxtrader ni. TAPI bila dah faham konsep perniagaan mereka..saya Wortspiel verbinden. Dengan mereka kita boleh selalu menghubungi untuk mengemukakan soalan. Jika kita melangan sistem perkhidmatan auto handel mereka. Kita nur bayar yuran jaa. Dan segala urusan depot ke Handelskonto kita adalah urusan kita sendiri..dan itu adalah konto handel kita sendiri..kita boleh lihat dengan mata kepada kita sendeiri bagaimana urusan jual beli matawang berjalan pada konto kita tuu. Dan kita juga bebas untuk Membran pengeluaran duit kita pada bila-bila masa sekali Wortspiel jika ita nak guna duit. Sebannya ialah itu adalah geschaftskonto kita sendiri. Bukan macam royaltyfx. Royaltyfx lain. Handelskonto itu hak mereka. Walaupun duit kita semua. damit. Bila-bila masa pun dia boleh kencing kita dengan menagatakan handel dah verlust. Tetapi unitedfxtrader ni lain. Lain dari yg lain. Sebabnya Handelskonto itu adalah hak kita sendeniri. Dan duit yang kita ablagerung itu kita dapat lihat sendiri didalam handelskonto kita itu. Kan dulu mereka dah bagitau. Bahaya. bahaya. bahaya. Jangan membuat investieren selain dengan bank dan syarikat saham. Lain-lain salah. Salah Salah Saya melangan sistem unitedfxtraders ni dah 3 bulan..alhamdulilah. Sebab saya melangan sistem mereka ialah kerana saya sibuk berkerja, sibuk dengan keluarga, tak ada masa nak analisis. Tak pandai Handel, tak ada ilmu sgt Wortspiel. damit. Apasalah jika sagena guna sistem yg ada untuk menjana pendapatan. Jika sistem mereka ada masalah. Kita zuruckziehen jaa lah duit kita tuu. Zuruckziehen itu urusan kita sendiri. Mereka tak boleh zuruckziehen duit kita sebab accout itu atas nama kia sendiri. Sekian .. panjang lebar laa aku ni. Maaf jika terkasar bahasa. Saya bkan nak fordern sgtt. Tapi kenyataannya ialah. Saya Gewinn tanpa ragu-ragu. Riky - Fr 21 / Jan / 2011 2:58 am Emm semua gulung tikar. dah nasib badan..apa boleh buat jika pelaburan Yang kita buat tak Menjadi .. Forex macam macam boleh jadi Untung dan Rugi modal kecil Haupt besar itulah permasalahan nya. Nak kata tamak tak tamak tapi kalah juga kaufen. Es ist dir nicht erlaubt, Anhange hochzuladen. Es ist dir nicht erlaubt, deine Beitrage zu bearbeiten. Bagi aku Geld Verwaltung adalah yang paling penting. biar modal besar tetapi Gewinn sikit asalkan berkekalan. Macam saudara saiful rizal tu kata aku setuju sebab aku dah beitreten ngan dia orang dan dah Gewinn Wortspiel memang memuaskan. System unitedfxtraders ni lebih telus kita boleh buat pengeluaran duit pada bila bila masa. dan yang paling penting duit kita mereka tak leh ambil hanya pemegang akaun saja yang boleh ambil kerana transaktion duit hanyalah diterima jika akaun bank kita sarah dengan akaun handel tersebut. Itu yang am besten..apa apa Wortspiel setiap yang terjadi adalah pengajaran kepada kita semua tiada keberanischen tiada kejayaan. setiap manusia yang nak berjaya haruslah ada pengorbanan. FANIR FANIR KANLA Kamala - Fr 21 / Jan / 2011 9:35 am Pendapat KURANG CERDIK SAGA: 1) PADAM MUKER sebab dah tahu perniagaan tidak diluluskan kerajaan dia beitreten jugok. Konon2 nak kaya cepat. 2) Carilah rezeki halal dah tahu niaga Fur eine grossere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Buat Affen nak ber anak isteri makan yang haram 3) Jadi nasihat sagena sesiapa yang ada duit bolehlah melabur dalam FOREX lagi. Agar terus ditipu lg. Admin Unitedfxtraders - Fr 21 / Jan / 2011 11:13 am Assalammualaikum. Kepada Kamala, Devisenhandel bukanlah sejenis pelaburan tetapi sejenis perniagaan, Didalam dunia yg serva canggih als Maju ini sememangnya kita tidak dapat lari dari Ara globalisasi aitu dunia tanpa sempadan. Begitu juga dengan perniagaan forex. Forex ada 3 jenis. FOREX jenis vor Ort ataupun bersifat segera beli als jual adalah tidak haram..tanyalah ustaz ataupun beziehen sich dulu sebelum menghukum. Jika diikutkan duit yg ada didalam bank, asb, kwsp esu semuanya haram kerana sudah terang-terang mereka menggunakan duit itu untuk melabur didalam beberapa syarikat besar termasuklah syarikat yang tidak menepati syariah. Saya haram und ein tidak emosional dalam mengeluarkan kenyataan ok. Saya mungkin jahil dari awak dan mungkin awak merupakan seorang yg hebat ilmu agama, mungkin juga unda lulusan ilmu quotfekahquot namun apakata ilmu tauhid, ussulludin dan lain..lain. Islam itu luas. Pfirsich keinen Krieg. Kamala - Fr 21 / Jan / 2011 13:12 Maaf kpd quotadmin unitedfxtradersquot. Forex ada yang harus / halal dan ada yang haram kaufen. Maksud sagena yg katakan HARAM kpd royaltyfx yang menipu orang. Ke guaner Untuk maklumat lanjut saudara quotadmin unitedquot boleh tengok youtube tajuk quotieren HUKUM FOREX HARAM - Tanyalah Ustaz 27 sepember 2009 tv9quot selamat beramal renung-renungkan. Ina 36 - Fr 21 / Jan / 2011 9:10 pm senang cerita tepuk dada tanya hati. bukan senang nk jd senang tp x susah nk jd susah. Apa yg penting bila ada bieten dr sesapa tu jgn cepat gelap mata. dgr je leh dpt duit byk terus involve. x pkir byk. last sekali diri sendiri yg ssh..kesimpulan nya. apa2 pun uberprufen dulu. tny pada pihak2 yg berkenaan. pastikan pelaburan atau duit modal kita x lesap mcm tu sj. setiap perniagaan ada risiko. tp jgn la risiko yg kita x tau apa..mudarat jawabnya. Normala 4 - Sa 22 / Jan / 2011 12:21 am slm semua, maaf mencelah ckit. pd zaman rasullullah lg ada mengatakan bahawa 99 utk berjaya dan hidup senang adalah DGN berniaga ,, contohnya ct khadijah. Renung2 kan la. semua jenis perniagaan Pasti ada Untung ruginya, kalau asyik nak Untung saja terlalu Susa untuk direalisasikan dalam setiap perniagaan. Cuma ada beberapa je geschafte yang tak pernah rugi (pada pandangan saya la). Iaitu plaza tol, jabatan hasil dalam negeri, jabatan kastam, tnb, pejabat bekalan luft, jabatan polis, dll. Walaupun esu adalah badan2 kerajaan, konsep mengutip pendapatan dgn mengunakan pekerja adalah dikira sebagai perniagaan. Ha itu 100 untung, selain daripada itu, mesti ada untung ruginya. Termasuk la forex ke atau apa sahaja perniagaan yang kita ceburi. Bukan Salah Berater, Bukan Salah Berater, Bukan Salah Broker, Bukan Salah Planung, Tak Salah Kita Ingin Cepat Kaya, Sebab Itu Adalah Motivasi Diri Agar Kita Lebih Peka Dengan Peluang Yang Ada. Semua itu tiada salah sesiapa Wortspiel, kita kena redha diatas setiap ketentuan yang telah allah tetapkan kepada kita. ANGAP saja la Yang pelaburan itu bukan rezeki kita, maka hati kita pun jadi Tenang, Jangan salahkan sesiapa pun, kerana ianya Akan menghasilkan bisul dihati kita. segala Usaha Telah kita lakukan, beitreten Forex juga adalah salah satu daripada Usaha Yang Telah kita lakukan namun kita kena terima hakikat bahawa belum atau bukan rezeki kita. Esu namanya redha dengan ketentuan allah. Jangan kita pertikai pulak, kerana yang kita pertikai itu adalah ketentuan allah. Itu lebih bahaya bagi kita. Ikhlas, Herr Zeck. Jasuka - Sa 22 / Jan / 2011 2:18 am mudah-mudahan akan menjadi pengajaran kepada mereka di luar sana terutama yang baru nak berjinak-jinak dalam bidang pelaburan. Di masa hadapan stelliap teguran hendaklah difikirkan terlebih dahulu. Bukan cepat melenting als menuduh yang bukan-bukan. Jasuka - Sa 22 / Jan / 2011 02.52 Admin unitedfxtraders - Saya tidak Pasti sejauh Mana keberkesanan sistem Tuan tapi Saya meragui apa Yang Tuan iklankan quotGerenti Tiada Verlust kerana kami mempunyai System moneymanagement. ANDA CUBA ANDA TAHU. Diharap tuan tidak kenakan mereka lebih-lebih lagi kebanyakan mereka adalah orang melayu yang seagama. Maafkan saya jika tersilap. Admin Unitedfxtraders - Sa 22 / Jan / 2011 05.04 Tuan Jasuka Terima-kasih diatas keprihatinan undeinem terhadap perkataan perkataan quotMarketing Kamiquot dunia Marketing itu luas tuan..ianya Mampu Menarik MiNaT orang terhadap sesuatu walaupun hanya untuk membaca. Suka saya meningatkan kita semua bahawa setiap perniagaan ada risikonya yg tersendiri apatah lagi ford yg sudah semestinya lebih tinggi risikonya dengan yg lain. Saya kira tuan sendiri sedia maklum bahawa dalam dunien forex apa yg penting ialah margin dan geld management. jika kita meletakan 2 perkara ini sebagai perkara utama didalam membuat Urusan Handel, maka insyaallah kita tidak Akan Tamakowka dan sudah tentunya kita Akan displinkan diri dengan sistem Yang ada untuk mempastikan setiap Handel kita beada diparas risiko Yang Minimum. Saya juga ada menerima panggilan daripada beberapa orang warga Majalah yg pernah belajar forex dengan Tuan Jasuka namun Mereka juga mengakui yg Mereka juga loss. tetapi Mereka tidak salahkan Guru Mereka kerana ianya Susa untuk diramal dan mungkin Mereka Kurang pengalaman. so disini kita mestilah Kembali kepada Asen Aitu, 1-forex adalah sesuatu yg mempunyai risiko tinggi untuk Verlust 2-forex merupakan lubuk duit tetapi mestilah kena pada caranya. 3-Harga tidak mengikut indikator tetapi indikator mengikut harga dan ianya tidak dapat dikawal 4-jika kita ingin mencari pendapatan Lebih tidak salah bagi individu itu untuk mencuba walaupun ianya sesuatu yg baru. Asalkan ianya boleh mendatangkan pulangan dan Menjadi sumber pendapatan. 5-Jika Berminat untuk menjana pendapatan didalam forex ini tidak kira lah secara auto handel ker ataupun manuell handeln ker, asaska ada keberanisch dan tidak takut rugi. Hari ini jika kita takut kepada kerugian, kenapa kita mesti mengambil tahu hal-hal berkaitan forex. Sedangkan kita sudah tahu forex esu sesuatu yg amat berisiko tinggi. Risiko ada dimana-mana sahaja. Bukan sahaja risiko verlust handel forex, malah semua jenig perniagaan mempunyai risiko yg tersendiri. Hanya yg berani mengambil risiko sahaja akan berjaya insyaallah. Sagena kira tuan jasuka juga seorang yang berani kerana terlibat dengan forex ni walaupun sudah verlust banyak dulu kan. Bagi saya tuan juga sama seperti Handler Handler Ataupun C-fu-Cfu LAIN. Mereka juga pernah mengalami Verlust yg teruk suatu masa dahulu. Tetapi kenapa sekarang mereka berjaya. Malah forex lah yg membran mereka menjadi mewah kaufen. Hai ini jika kita takut akan risiko..maka kita jgn buat apa-apa lagi. Duduk rumah sahaja. Pergi kerja Wortspiel jangan sebab. Atas jalan raya bahaya..anti kemalangan kan susah. Kita Sekadar Mencari Kemewahan Hidup Insyaallah. Ucapan terima kasih kepada yang Mitglied sokongan kepada kami sampai ke hari ini. Dan insyaallah mudah-mudahan Gewinn und ein akan berkekalan. Hindarkan diri dari terjebak dengan skim..skim. Cepat kaya. Husin 3 - Sa 22 / Jan / 2011 9:16 am Salam semua. Sekarang royalfx dah senyap sepi. Timbul pula unitedfx. Esok lusa entah apa pulak. Motiv sama - nak promosi von cari pelabur kaufen. Itu saja. Mari kita tengok siapa yang kena. Admin Unitedfxtraders - Sa 22 / Jan / 2011 10.24 Assalammualikum Encik Husin .. Saya harap Encik Husin berada didalam keadaan Sihat Sejahtera disamping keluarga tersayang. dan Syukur kepada allah kerana kita dikurniakan otak dan akal fikiran yg Waras untuk berfikir yg Mana satu pelaburan dan Yg mana satu perniagaan. Untuk pengetahuan Encik husin3, unitedfxtraders tidak mengamalkan abschopfen pelaburan Malah kami tidak mencari pelabur untuk melabur kerana kami tidak menaja apa-apa bentuk pelaburan sekalipin .. Saya setuju dengan Encik husin3 yg mengatakan semua nak promosi. tetapi Saya Kurang bersetuju dengan Aussage mencari pelabur tuu .. bab promosi: Setiap perniagaan memerlukan promosi dan tanpa promosi ianya tak Akan dapat berkembang Malah Kurang sambutan dan Marketing adalah satu perkara Penting diantara yg penting. Dan mungkin Sebab ini juga bangsa kita melayu tidak Boleh maju kerana ianya Akan disekat oleh bangsanya sendiri. Saya amat berharap Agar Encik husin3 mengkaji dengan Lebih Mendalam apa itu pelaburan dan apa itu abschopfen, apa itu perniagaan dan apa itu perkhidmatan. Sekali lagi sagena nyatakan disini aitu Perniagaan kami lebih bersifat memberi perkhidmatan als bukannya pelaburan. Senang-senang sila gesetzgebung hidupmewah. biz insyaallah kita sekadar mencari kemewahan hidup. Saya menangap ini adalah satu cabaran dan tanpa cabaran seseorang itu tidak akan berjaya. Percayalah Jasuka - Sa 22 / Jan / 2011 14:26 admin unitedfxtraders - saya minta tuan jangan buat zitator yang bukan-bukan laaa. Seperti yang pernah sagena nyatakan dahulu jika ader walau seorang yang rugi dalam markt saya akan bayar balik tennispreis mereka dan berhenti dari mengajar. Tapi jangan laa strategischen marketing tuan dengan memburukkan orang untuk berjaya. Dan untuk pengetahuan tuan kesemua mereka yang pernah belajar dengan sagena BUKAN ahli majalah (pada ketika itu) jadi jangan laa tuan buat temberang dengan saya. Saya nyatakan sekali lagi jika ada sesiapa yang pernah belajar dengan saya dan mengikut seperti yang diajar tapi masih rugi dalam pasaran forex harap dapat tuntut balik unterrichtsgebuhr. Tks Jelas dan nyata. Vom Schreibtisch von Dr. Seele - Sa 22 / Jan / 2011 02.43 SILA LAYARI tipsniagacom. blogspot / Untuk MAKLUMAT DAN PANDUAN BERNIAGA Azhar 28 - Sa 22 / Jan / 2011 15.22 Programm Pelaburan Al-Ikhlas Layari: freedomofforex. blogspot / Instatrader - Sa 22 / Jan / 2011 17:41 aslmkum .. petikanische lbih kurg seorg ustaz trkenal (master prbanking / prniagaan islam) mngenai forex. . Halal haram forex ibarat ayam. jika disembelih ayam es ist maka halal la utk dimakan, namun jika sbliknye maka haramlah. . Bank Islam sndri pon cr duit mlalui forex ttapi mlalui cara yg halal. Ada jemaah syriah yg pantau. Forex vorhang adlah slah satu teknik forex yg dibenarkan. namun ianya msti di tradieren sndiri spya pasti akan teknik / cara yg digunkan tidak menyalahi. Bukan diletakkan dimana2 syarikat Vermittler pelabur mana2 forex Handler krana kaedah yg digunakan tidak diketahui scara sahih. Oleh itu timbul war-war (keraguan) halal haram hasil forex trsebut. So Handel sndri n plihlah yg halal. Insyllah berkat Fadz 2 - So 23 / Jan / 2011 4:39 pm salam saya pn beitreten forex jugak. Tapi alhamdulillah stil dapat lg hasil dia. Unternehmen yang wichtigsten kn sy hanya amik utung bln2 Juden selama setahun. Ok judische forex nih. Suhaila Ahmad - So 23 / Jan / 2011 21:28 Akum. En hussin 3 dan en jasuka. Sila layari dulu hidupmewah. biz ini bukan bayaran untuk pelaburan tapi untuk dapatkan perkhidmatan autotrade sistem vereinigten trader. Ini bukan royaltyfx. Berlapanglah, masa, untuk, melihat, laman, web, ni, dulu, baru, bagi, kat, kat, sini, kalau, tak, percaya. Wan Mohd Azzudin Bin Mahyuddin - Mo 24 / Jan / 2011 11:18 am prog Fibinacs2u bleh caye x. Bleh sesiapa bg pandangan Mohd Fadzil Ismail - Mo 24 / Jan / 2011 14:31 Akum. sy dah mengikuti perkembangan Forex Lebih Kurang 4 tahun, dua tahun pertama sy cuma tengok kawan sy main, beliau ade menyatakan kadang2 Untung, kadang2 Rugi. forex ni sebenarnya agak Susa nak Haupt kalau kita percaya Pada Indikator 100. Sebab Jatuh dan naik nilai matawang dunia Banyak dipengaruhi oleh globalen ekonomi. kita serah kan pada indikator untuk handel bagi pihak kita. ..................................................... Forex sebenar nya boleh Membrane kita mencari duit lebih. Tetapi untuk mereka yang benar - benar faham sahaja. Wassalam Smiler - Mo 24 / Jan / 2011 3:11 pm Saper2 nak Handel leben sama2 boleh hinzufugen YM saya yer. Tiada aper2 bayaran. Nur sama2 Handel jer. Boleh kita kongsi2 nanti. Naper saya verkaufen, dan kenapa lak awak kaufen. Bersama2 kongsi ilmu. InsyaAllah. YM: nuramir81yahoo Nalz - Mo 24 / Jan / 2011 7:23 pm Tqvm kengkawan. Ini peringatan buat sy gak .. nasib blum beitreten mana2 forex. Hehe. Pok Li - Mon 24 / Jan / 2011 11:45 am Apakah FOREX Forex adalah singkatan dari Auslandischer Austausch yang bermaksud Tukaran Asing. Devisen juga biasanya dikenali sebagai FX. Forex Merupakan Einheit Kewangan Yang Terbesar Didunia Dengan Transaksi Melebihi 4 Billionen Sehari. Sie haben keine Artikel im Warenkorb. Produkte vergleichen Es ist kein Artikel zum Vergleichen vorhanden. Transaksi Forex adalah 2 hala contohnya matawang GBP / USD apabila kita membeli matawang Tukaran asing berlaku apabila satu matawang ditukarkan kepada matawang asing transaksi ini berjalan 24 stau sehari secara berterusan selama 5 hari dalam seminggu. Dari transaksi ini, kita mendapat manfaat keuntungan apabila nilai matawang utama yang kita beli meningkat dans begitu juga apabila nilai matawang utama yang kita jual menurun. Pelaburan Forex amat beliebten kerana keuntungannya amat lumayan dan boleh mencapai keuntungan 100 dalam masa beberapa hari. Akan tetapi, ianya juga berisiko tinggi untuk Rugi dalam sekelip mata apabila tidak mempunyai pengetahuan Yang cukup semasa berdagang. Adakah Individu / pelabur-pelabur kecil dibenarkan berdagang FOREX Sebelum ini, hanya Bank dan individu Yang mempunyai pendapatan bersih berbilion Ringgit dibenarkan berdagang Devisen. Pelabur-pelabur mula dibenarkan berdagang FOREX semenjak 1996 setelah ianya mendapat kelulusan dari Bill Clinton, Prasidentschaft Amerika Syarikat pada masa itu. FOREX dan Hukum Islam Dagangan FOREX adalah halal di sisi Islam asalkan kita mempunyai ilmu dalam Urusan Dagangan, tidak menimbulkan kemudaratan, transaksi dan urusniaga an Ort und Stelle dan disertakan juga dengan akad jual beli. HUKUM ISLAM dalam TRANSAKSI MATAWANG ASING JETZT REGISTRIEREN Ada Ijab-Qobul: Ada perjanjian untuk Mitglied seit menerima Penjual menyerahkan barang dan pembeli membayar tunai. Ijab-Qobulnya dilakukan dengan lisan, tulisan dan utusan. Pembeli dan penjual mempunyai wewenang Penuh melaksanakan dan melakukan tindakan-tindakan hukum (dewasa dan berfikiran Sihat) Memenuhi syarat Menjadi OBJEK transaksi jual-beli iaitu: Suci barangnya (bukan najis) Dapat dimanfaatkan Dapat diserahterimakan Jelas barang dan harganya Dijual (dibeli) oleh pemiliknya sendiri Izin.............................................. FOREX dan undang-undang Malaysia. Akta Tukaran Asing 1953 menyatakan bahawa adalah salah jika individu DIMALAYSIA menjalankan urusniaga tukaran matwang jika bukan dengan institusi Yang berdaftar dan mana-mana individu tidak dibenarkan memberikan wang kepada mana-mana individu dan Syarikat Yang tidak mendapat kebenaran / lesen tukaran Asing Dari BNM. Mana - mana syarikat / Individu tidak dibenarkan Membranplattform urusniaga tukaran asing di Malaysia tanpa kebenaran BNM. Pada 24 Mac 2005, BNM telah mengisytiharkan bahawa rakyat Malaysia yang bebas hutang boleh menghantar wang mereka ke luar Negara untuk tujuan pelaburan. Maka kesimpulannya, tidak Menjadi kesalahan untuk kita menjalankan urusniaga FOREX menggunakan broker di luar Negara dan Yang Penting Broker Yang adalah Broker Yang berlesen digunakan. Pada masa yang sama, pedagang akan tertakluk dengan akta tukaran asing di Negara tersebut. Kita tidak boleh Mitglied wan kita kepada sesiapapun di Malaysia un.................................... Adakah FOREX satu penipuan FOREX adalah urusniaga tukaran matawang yang sah sich merupakan entiti kewangan yang terbesar di dunia. Mungkin Ramai Yang menganggap FOREX adalah satu penipuan kerana Mereka mengalami kerugian dalam Dagangan FOREX kerana berdagang tanpa ilmu dan tanpa bimbingan Dari orang yang Lebih Pakar. Ram................................................................. Walaupun penganjur-penganjur ini mendapat keuntungan Dari Dagangan FOREX mereka tidak mahu berkongsi keuntungan yang diperolehi lalu mereka melarikan diri. Anda Perlu tahu bahawa diMalaysia modus oper seperti menawarkan peluang pelaburan FOREX menggunakan akaun Dagangan penganjur adalah salah disisi Undang-Undang dan memberikan wang kepada individu untuk berdagang bagi pihak undeinem menggunakan gelegen akaun Mereka juga Salah. Tindakan ini adalah salah merujuk kepada Akta Tukaran Asing 1953. Admin Unitedfxtraders - Di 25 / Jan / 2011 02.31 Spezielle dank POK LI. note: Saya juga ada bertanyakan kepada BNM sebelum ini dan jawapan Mereka ialah: jika seseorang individu itu terlibat dengan Devisenmarkt, Maka risiko kerugian adalah tangungjawap sendiri. Sebenarnya bukan soale kena tipu tetapi kerana kita tak tau macam mana nak jadi seorang Pelabur yang selamat dari sebarang penipuan. Jika kita membenarkan orang gelegen baik individu atau Syarikat menjalankan urusniaga untuk kita tetapi Wang Yang dilaburkan itu di luar kawalan kita, memang lah kita terdedah kepada risiko penipuan. Kan......................................................... Cuma kita je yang malas nak belajar atau ambil tahu. PAMM-System adalah salah satan cara kita untuk menjadi seorang Pelabur Forex und Terjamin dari sebarang Penipuan kecuali seseorang Trader itu mengalami kerugischen di dalam urusniaganya. Es ist dir nicht erlaubt, Anhange hochzuladen. Es ist dir nicht erlaubt, deine Beitrage zu bearbeiten. BB-Code ist an. Smileys sind an. Kamar - Do 27 / Jan / 2011 18:50 Uhr Salam semua. Nak Indikator percuma tp ausgezeichnetes siap ada videotraining sila ke laman sesawang elementaltrader. Saya dah guna secara lebenkonto ok la kalau nak dpt 20usd ke 30 usd. X pyah nak tamak. Kalau dpt lbh Gewinn tu Keluarkan. Jgn bgi makler nmpk duit kita bnyk. Selamat Berjaya. Tuisyenforex - Do 27 / Jan / 2011 8:17 am kamar - quotx pyah nak tamak. Kalau dpt lbh Gewinn tu Keluarkan. Jgn bgi makler nmpk duit kita bnykquot - tuan faham ker aper yang tuan citer tuu dan jangan buat citer yg ngarut-ngarut. Kamar - Do 27 / Jan / 2011 20:44 Poyo btl mamat nie. Dah dpt gewinn keluarkan laa buat apa nak simpan. Buch forex nak simpan duit tu ke nak pakaikau faham tak apa aku tulis. Kalau setakat buat forex nak tgk aje gewinn tu, baik tak pyh buat forex. Macm meniaga dpt untung buat apa. Lu fikir laa sendiri. Kau bukak tuisyen forex kat mana. Kesian anak murid kau. Dpt Gewinn hnya blh tgk aje. Kah Kah Kah Apa2 hal setiap kali aku Gewinn Aku dpt merasa duit tu. Tuisyenforex - Do 27 / Jan / 2011 10:52 pm kamar - nie nein. Aku 60123926386. jika tak puas hati aufrufen laa. Tuisyenforex - Do 27 / Jan / 2011 11:23 am kamar - aku bukan pertikaikan pasal profitieren tapi ayat akhir yang nko taip tuu zitat antworten. Jgn bgi Vermittler nmpk duit kita bnykquot. Tak tau laa saga jika saudara gunakan plattform kappe ayam. Es tut uns leid. Instatrader - Fr 28 / Jan / 2011 3:32 am salam. Kamar..sy sokg ngn cdngan awk. Bukn sbb broker nmpak atau tdk..tp itu jg mrupakan geld management yg baik. set ziel pro woche oder pro monat. Capai Target zuruckziehen. klu nk Kumpul kasi Marge Besau utk Kite Besau kn viel Handel kite..xperlu rasenye kmpul DLM acct forex tu. sbliknye Kite Kumpul DLM lokale acct kite. klu AVW tringin nk tmbah Eigenkapital sketul bru masuk (hasil dr Gewinn Forex). Sy brfikiran positiv mgkin esu yg hndak dismpaikan oleh bro kamar. Shafrizan) - Sa 29 / Jan / 2011 00.16 nk tau Pasal Indikator atau aper2 jer sbb sy Neuling DLM forex .. plz emel shafrizan84yahoo Mohd Redzuan 3 - Mo 31 / Jan / 2011 13.43 tun Gewinn machen Geld zu verdienen nicht. Ini untuk trader forex. Buat untung bukan buat duit. Lebih elok Handel sendiri. Start Seite 1 Nachste (Total 68 Kommentare) 09-10-2014, 10:04 PM Saya nak memperkenalkan biz terbaru. Jom..rebut peluang menjadi ahli terawal tp x bermaksud jd ahli terakhir Unternehmen akan lingkup. Ape2 kita mencuba nasib. Hohe Risiko-hohe Ruckkehr. Setiap biz angemessenes kebaikan dan kelemahan. Kita mencuba utk masa depan. PLAN FRISCH UND WEISS Morgage capital forex Pemilik KL CITI LOAN amp MORTHAGE BERHAD. pakej Morgage 1) usd100 RM350 2) USD500 rm1750 3) USD3000 rm10500 4) USD5000 rm17500 5) USD10000 rm35000 6) usd30000 rm105000 PENDAPATAN Duduk DIAM mingguan roi 15.12. (Pasif) Erneuerung selepas setahun. Paarung 10 PENDAPATAN AKTIF penajaan 10. Paarung 10. Ubereinstimmung 10. Stufe 1 20. Stufe 2 30. Stufe 3 unilevel Bonus. Ebene 1 20usd Ebene 2-15usd Ebene 3 / 10- 3usd (Bonus Unilevel boleh einlosen Goldbarren-sebulan sekali masuk) PENGELUARAN POINT 1.1hb-16hb 2kali sebln auto (Minima 100usd) 2.aktifkan ahli Baru 3. jual pd Mitglied Boleh daftar FREIE Di Web site ini: morgagecapitals / sugeh sms / whatsapp 0126666531:) cgrock 09-10-2014, 11:14 PM Boleh daftar freies dulu kat Netz tu..kalau ada modal..baru invest 11-10-2014, 06:10 PM PLAN FRISCH UND WEISS --- Morgage Capital Forex - PEMILIK KL CITI LOAN amp MORTHAGE BERHAD. Pakej Morgage Kapital Plan 1) USD100 RM350 dpt USD12 4 Wochen USD48 3.0 RM144 12bln RM1748 2) USD500 RM1750 dpt USD60 4 Wochen USD240 3.0 RM720 12bln RM8640 3) USD1000 RM3500 dpt USD120 4 Wochen USD480 3.0 RM1440 12bln RM17280 4) USD3000 RM10500 dpt USD360 4 Wochen USD1440 3.0 RM4320 12bln RM51840 5) USD5000 RM17500 dpt USD600 4 Wochen USD2400 3.0 RM7200 12bln RM86400 6) USD10000 RM35000 dpt USD1200 4 Wochen USD4800 3.0 RM14400 12bln RM172800 7) USD30000 RM105000 dpt USD3600 4 Wochen USD14400 3.0 RM43000 12bln RM518400 PENDAPATAN Duduk DIAM mingguan roi 12-15. (Pasif) Erneuerung selepas setahun. Pairing 10 penajaan 10. pairing 10. matching 10. level 1 20. level 2 30. level 3 PENGELUARAN POINT 1.1hb-16hb 2kali sebln auto (minimal 100usd) 2.aktifkan ahli baru 3. jual pd-Mitglied Boleh daftar Kostenlose dulu di Website Ini: 12-10-2014, 09:08 AM PLAN FRISCH UND WEISS --- Morgage Capital Forex - Phililik KL CITI LOAN amp MORTHAGE BERHAD. Pakej Morgage Capital Plan 1) USD 100 RM350 dpt USD12 4 Wochen USD48 3,0 RM144 12bln RM1748 2) USD500 RM1750 dpt USD60 4 Wochen USD240 3,0 RM720 12bln RM8640 3) USD1000 RM3500 dpt USD120 4 Wochen USD480 3,0 RM1440 12bln RM17280 4) USD3000 RM10500 dpt USD360 4 weeks USD1440 3.0 RM4320 12bln RM51840 5)USD5000 RM17500 dpt USD600 4 weeks USD2400 3.0 RM7200 12bln RM86400 6)USD10000 RM35000 dpt USD1200 4 weeks USD4800 3.0 RM14400 12bln RM172800 7)USD30000 RM105000 dpt USD3600 4 weeks USD14400 3.0 RM43000 12bln RM518400 PENDAPATAN DUDUK DIAM mingguan roi 12-15. (pasif) renewal selepas setahun. pairing 10 penajaan 10. pairing 10. matching 10. level 1 20. level 2 30. level 3 PENGELUARAN POINT 1.1hb-16hb 2kali sebln auto(minima 100usd) 2.aktifkan ahli baru 3. jual pd member Boleh daftar FREE dulu di website ini: )cgrock :)cgrock :)cgrock 29-11-2014, 01:49 PM Rebut peluang Jana pendapatan pasif setiap minggu bersama Morgagecapitals. 10 - 15 weekly selama 48 minggu Payout setiap 1 HB amp 16hb setiap bulan Minima 10 mingguan. contoh pengiraan Modal RM 1,750 pulangan RM 5,587 (Rm 116.4 x 48 ) Modal RM 3,500 pulangan RM 11,174.40 (Rm232.8 x 48) Modal RM 10,500 pulangan RM 33,523.20(RM698.4 x 48) Keliru lah. Tolong bagi penerangan..ade mingguan rm180 kalu modal rm1750. Ade Rm116 PLAN PASIF MORGAGE CAPITAL Pakej 1 - Modal RM350 - Untung RM36 seminggu - Selama 48minggu - Total setahun RM1748 Pakej 2 - Modal RM1750 - Untung RM180 seminggu - Selama 48minggu - Total setahun RM8640 Pakej 3 - Modal RM3500 - Untung RM360 seminggu - Selama 48minggu - Total setahun RM17280 Pakej 4 - Modal RM10500 - Untung RM1080 seminggu - Selama 48minggu - Total setahun RM51840 Pakej 5 - Modal RM17500 - Untung RM1800 seminggu - Selama 48minggu - Total setahun RM86400 Pakej 6 - Modal RM35000 - Untung RM3600 seminggu - Selama 48minggu - Total setahun RM172800 Pakej 7 - Modal RM105000 - Untung RM10800 seminggu - Selama 48minggu - Total setahun RM518400 Auto withdraw akan berlaku setiap 1hb dan 16hb caj pengurusan di kenakan 3 untuk local bank. Pencairan E-Cash boleh juga dilakukan melalui transfer ke r-wallet dan dari r-wallet transfer members yang memerlukan caj 5 DAFTAR SEKARANG morgagecapitals/ayunis UNTUK PENGAKTIFAN SILA SMS/whatsapp sy. )cgrock:)cgrock:)paid 09-01-2015, 09:31 AM 29-04-2015, 09:11 AM PELUANG JANA PENDAPATAN SECARA ONLINE . SYARIKAT BERDAFTAR DENGAN SSM - SINOPSIS PROFILE SYARIKAT - - Sebuah Syarikat BERHAD - Pemilik BUMIPUTRA - Syarikat ini telah menjalankan 2 bidang perniagaan iaitu EVENT MANAGEMENT amp PERHOTELAN BERTARAF 5 BINTANG.. - Kini, Pemilik SYARIKAT telah berganding bahu bersama beberapa orang FOREX TRADER yang mahir didalam Perdagangan FOREX dan berstatus JUTAWAN. - Syarikat berwawasan untuk membeli platform METATRADER 4 (MT4) sendiri masa akan dat ang (mgcforex) berdaftar di Auckland, New Zealand, dan berwawasan untuk menjadi BROKER FOREX pertama milik MELAYU ISLAM BUMIPUTRA. PELUANG MENJANA PENDAPATAN PASIF DENGAN 1 KONSEP PELABURAN. - MARI KITA LIHAT APAKAH PLAN-PLAN YANG DITAWARKAN SYARIKAT JIKA ANDA MENYERTAI KAMI. 1- ANDA perlu menjadi ahli dan akan diberikan satu ID ahli. 2- ANDA akan diberi satu website untuk LOGIN, Dimana ANDA boleh melihat perkembangan hasil pendapatan MINGGUAN amp BULANAN. 3- BONUS HIBAH MINGGUAN 10 - 15. CONTOH :- Katalah ANDA melabur sebanyak 1,000USD (RM3,500). - ANDA akan dibayar diantara 10 - 15 setiap MINGGU. Ya SETIAP MINGGU dan bukan setiap bulan. Bonus HIBAH ini akan dikreditkan terus ke akaun ANDA setiap 2 minggu Sekali. - SEMUA BANK - - Mengikut rekod, syarikat telah membayar sekurang-kurangnya 10 kepada setiap AHLI dibawah naungannya setiap minggu. Tidak pernah turun dari 10. Pembayaran paling tinggi setakat ini adalah 13 seminggu. ANDA akan dibayar selama satu tahun setiap minggu. Jika syarikat membayar minima 10 seminggu, bermakna setelah 10 Minggu / 2 Setengah Bulan selepas itu modal ANDA telah dapat balik. Selepas 2 Setengah bulan, ANDA akan DAPAT keuntungan sahaja tiap-tiap minggu selama 1 Tahun. Selepas 1 Tahun, ANDA boleh renew semula pada akaun ANDA dengan MODAL yang sama atau tambah lagi. Jika dihitung, selepas satu tahun ANDA akan dapat pulangan sebanyak 520 dari modal asal. ANDA juga boleh menambah modal pada bila-bila masa yang ANDA mahu. ANDA boleh memilih berapa modal yang ANDA mahu seperti jadual di bawah :- USD 100 RM 350 USD 500 RM 1,750 USD 1,000 RM 3,500 USD 3,000 RM 10,500 USD 5,000 RM 17,500 USD 10,000 RM 35,000 Untuk membeli lot, kadar tukaran ialah USD 1 RM 3.50 Untuk pembayaran bonus, kadar tukaran ialah USD 1 RM 3.00 Modal ANDA :- USD 1,000 (RM 3,500) HIBAH Mingguan - USD 100 / setiap minggu USD 100 RM 300 ini akan dikreditkan ke AKAUN BANK ANDA setiap hari Jumaat. Jika SEBULAN. RM300 Seminggu x 4 minggu RM 1,200 Sebulan. MODAL HIBAH 10 MINGGUAN/ BULANAN 1- RM350 RM30 RM120 2- RM1750 RM150 RM600 3- RM3500 RM300 RM1200 4- RM10500 RM900 RM3600 5- RM17500 RM1500 RM6000 6- RM35000 RM3000 RM12,000 - KONTRAK - Kontrak SETAHUN sekali. ANDA dikehendaki renew akaun ANDA untuk terus menikmati BONUS Mingguan termasuk Bonus-Bonus kumpulan (jika ada). - AGEN-MENAJA - Jika berminat menjadi Agen, ANDA akan menikmati banyak lagi Bonus-Bonus yang menarik yang akan dibayar secara Mingguan dan Bulanan. Termasuk 10 Direct Sponsoring Bonus, 10 Pairing Bonus, 20 Matching Bonus dan Unilevel Bonus. Jom daftar dulu di sini bigventure2u/sugeh02 30-04-2015, 11:23 PM 13-05-2015, 08:30 AM Jom daftar. morgage2u MGC sangat sesuai untuk semua jenis org. ada org yg tak suka berkongsi peluang. golongan ini dpt pendapatan 10 15 SEMINGGU selama 48 minggu( setahun). ada org yg suka berkongsi peluang. golongan ini berpotensi meningkatkn pendapatan hingga berpuluh kali ganda darpada jumlah investment mereka dlm masa yg singkat. ada org yg suka berkongsi tapi malu atau tidak pandai untuk lakukan perkongsian. golongan ini pun akn mampu utk melonjakkan taraf hidup melalui MGC sebab syarikat sentiasa membuat event ke seluruh negara. DAN WEBSITE promosi yg menggunakan nama sendiri boleh disebar dlm membina rangkaian. juntaian downline melalui plasing drp upline menyediakn platform utk anda berjaya dlm bisnes ini. kesimpulan: mulakan pelaburan anda walaupun dgn jumlah yg kecil. insyaallah anda berjaya. sebarang soalan boleh rujuk kpd saya. 13-05-2015, 08:34 AM PLAN MARKETING MGC morgagecapitals 1.Bonus hibah 48 minggu. 10-15/ Minggu. 2.Bonus sponsor 10 3.Bonus Maching 10/2/3 4.Bonus Unilvel Lvl 1-Usd20 Lvl 2-Usd15 Lvl 3-Usd10 Lvl 4 to10-Usd6 WALLET 80-20 80-Cash to acct neteller 20-To unilevel bonus 80 Ecash 1.Widrw 2.Register New Member 3.Tranfer to member 20 Bonus Masuk Tabung boleh reedem 1.5535657314120- 1 day night stay The Heritage Studio Room 2.553575698470000 - Free Car Alphard 3.5535756507250 - ASUS foneped 7MEC72CL LTE version 4.5535756462620 - Gold Bar 999 10grm 5.553575698325000- Free Car Myvi2 1.5 6.5535756561380- Smartphone lenevo 5.5 inchi A850 7.5535756561888- Tab Samsung Note 10.1 553565722555356572255535657225553565722555356572255535657225553565722555356572255535657226 Untuk pendaftaran shareholder Morgage Capital 1.50 CP (Company Point) 2.50 RW (Register Wallet) E-Wallet MGC 1.Capital 2.E-Cash 3pany Point 4.R-Wallet 5.Unilevel Wallet 6.Total Sponsored 7.Group Sales REBUT PELUANG MEMENANGI HADIAH PERCUMA 5535756984 Merdz E250 (TampC)G/S 1MUSD 5535657103Melancong ke Aucland New Zealand 7 hari 6 mlm. Melawat Ofice MGCFX.(TampC)G/S 100KUSD. morgagecapitals 12:32, 3/2/2015 Pak Aq: Salam Tuan/ Puan, Encik, Cik, Dato/Datuk. Terima kasih kerana berminat dgn MORGAGECAPITAL. Berikut merupakan penerangan mengenai MGC Sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp kami di No. morgagecapitals 1. MUKADIMAH 553565728055356572805535657280553565727855356572785535657278991899189918 9989 100 REAL BUSINESS 9989 BUKAN SCAM / BUKAN MONEYGAME 9989 BUKAN PRODUK / BUKAN MLM 9989 BUKAN ROLLING POINT SESAMA AHLI 9989 100 DIBAYAR OLEH COMPANY 9989 TAK PERLU MENAJA UTK CAIRKAN POINT 9989 AUTOWITHDRAW TERUS KE BANK ANDA 5535756485 SUDAH PECAH PASARAN DI LUAR NEGARA 5535756485 INDONESIA, BRUNEI, THAILAND, VIETNAM 2. LATAR BELAKANG SYARIKAT 553565728055356572805535657280553565727855356572785535657278991899189918 MGC CAPITALS BERHAD (Formerly known as KL City Loan And Mortgage Berhad) (SSM No. 841359-A) Anak Syarikat (Real Company) : 1. MGC HERITAGES SDN BHD 2. MGC TRAVEL amp TOUR 3. GST SDN BHD 4. MGC CAPITALS SDN BHD 5. MGC PLASTIC SDN BHD 6. MGC RESOURCES SDN BHD 6. CT CAPI TAL INCORPORATION (NEW ZEALAND) 7. MGC FOREX ACADEMY (mgcforex) 3. INCOME PASIF 553565728055356572805535657280553565727855356572785535657278991899189918 (Bonus Hibah 10 - 15 seminggu) 5535756496 PAKEJ 1 - Modal USD100 RM350 - Hibah USD10 RM30 seminggu - Total 48 minggu USD480 RM1,440 5535756496 PAKEJ 2 - Modal USD500 RM1,750 - Hibah USD50 RM150 seminggu - Total 48 minggu USD2,400 RM7,200 5535756496 PAKEJ 3 - Modal USD1,000 RM3,500 - Hibah USD100 RM300 seminggu - Total 48 minggu USD4,800 RM14,400 5535756496 PAKEJ 4 - Modal USD3,000 RM10,500 - Hibah USD300 RM900 seminggu - Total 48 minggu USD14,400 RM43,200 5535756496 PAKEJ 5 - Modal USD5,000 RM17,500 - Hibah USD500 RM1,500 seminggu - Total 48 minggu USD24,000 RM72,000 5535756496 PAKEJ 6 - Modal USD10,000 RM35,000 - Hibah USD1,000 RM3,000 seminggu - Total 48 minggu USD48,000 RM144,000 5535756496 PAKEJ 7 - Modal USD30,000 RM105,000 - Hibah USD3,000 RM9,000 seminggu - Total 48 minggu USD144,000 RM432,000 Pengiraan di atas adalah hibah 10 Bagaimana kalau hibah 11, 12, 13, 14, 15 Pasti lebih mantap 4. WITHDRAW BANK 553565728055356572805535657280553565727855356572785535657278991899189918 - Semua income adalah dalam e-cash - Autowithdraw setiap 1hb dan 16hb - Minimum autowithdraw USD250 - Automatik landing ke akaun bank anda selepas 5-7 hari bekerja(Mastercard Neteller) 5. BAGAIMANA NAK SERTAI MGCFX 553565728055356572805535657280553565727855356572785535657278991899189918 Hantar maklumat berikut kepada. 6. SEBARANG PERTANYAAN 553565728055356572805535657280553565727855356572785535657278991899189918 Terus pm / whatsapp / telegram. (. )Trader Whatsapp lebih cepat dan pantas Berminat pm 0199734610 atau daftar sekarang. morgage2u Sekian, Terima kasih. 14-05-2015, 08:59 AM PLAN MARKETING MGC morgagecapitals 1.Bonus hibah 48 minggu. 10-15/ Minggu. 2.Bonus sponsor 10 3.Bonus Maching 10/2/3 4.Bonus Unilvel Lvl 1-Usd20 Lvl 2-Usd15 Lvl 3-Usd10 Lvl 4 to10-Usd6 WALLET 80-20 80-Cash to acct neteller 20-To unilevel bonus 80 Ecash 1.Widrw 2.Register New Member 3.Tranfer to member 20 Bonus Masuk Tabung boleh reedem 1.6553365533120- 1 day night stay The Heritage Studio Room 2.655336553370000 - Free Car Alphard 3.6553365533250 - ASUS foneped 7MEC72CL LTE version 4.6553365533620 - Gold Bar 999 10grm 5.655336553325000- Free Car Myvi2 1.5 6.6553365533380- Smartphone lenevo 5.5 inchi A850 7.6553365533888- Tab Samsung Note 10.1 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533 Untuk pendaftaran shareholder Morgage Capital 1.50 CP (Company Point) 2.50 RW (Register Wallet) E-Wallet MGC 1.Capital 2.E-Cash 3pany Point 4.R-Wallet 5.Unilevel Wallet 6.Total Sponsored 7.Group Sales REBUT PELUANG MEMENANGI HADIAH PERCUMA 6553365533 Merdz E250 (TampC)G/S 1MUSD 6553365533Melancong ke Aucland New Zealand 7 hari 6 mlm. Melawat Ofice MGCFX.(TampC)G/S 100KUSD. morgagecapitals 12:32, 3/2/2015 Pak Aq: Salam Tuan/ Puan, Encik, Cik, Dato/Datuk. Terima kasih kerana berminat dgn MORGAGECAPITAL. Berikut merupakan penerangan mengenai MGC Sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp kami di No. morgagecapitals 1. MUKADIMAH 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 9989 100 REAL BUSINESS 9989 BUKAN SCAM / BUKAN MONEYGAME 9989 BUKAN PRODUK / BUKAN MLM 9989 BUKAN ROLLING POINT SESAMA AHLI 9989 100 DIBAYAR OLEH COMPANY 9989 TAK PERLU MENAJA UTK CAIRKAN POINT 9989 AUTOWITHDRAW TERUS KE BANK ANDA 6553365533 SUDAH PECAH PASARAN DI LUAR NEGARA 6553365533 INDONESIA, BRUNEI, THAILAND, VIETNAM 2. LATAR BELAKANG SYARIKAT 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 MGC CAPITALS BERHAD (Formerly known as KL City Loan And Mortgage Berhad) (SSM No. 841359-A) Anak Syarikat (Real Company) : 1. MGC HERITAGES SDN BHD 2. MGC TRAVEL amp TOUR 3. GST SDN BHD 4. MGC CAPITALS SDN BHD 5. MGC PLASTIC SDN BHD 6. MGC RESOURCES SDN BHD 6. CT CAPI TAL INCORPORATION (NEW ZEALAND) 7. MGC FOREX ACADEMY (mgcforex) 3. INCOME PASIF 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 (Bonus Hibah 10 - 15 seminggu) 6553365533 PAKEJ 1 - Modal USD100 RM350 - Hibah USD10 RM30 seminggu - Total 48 minggu USD480 RM1,440 6553365533 PAKEJ 2 - Modal USD500 RM1,750 - Hibah USD50 RM150 seminggu - Total 48 minggu USD2,400 RM7,200 6553365533 PAKEJ 3 - Modal USD1,000 RM3,500 - Hibah USD100 RM300 seminggu - Total 48 minggu USD4,800 RM14,400 6553365533 PAKEJ 4 - Modal USD3,000 RM10,500 - Hibah USD300 RM900 seminggu - Total 48 minggu USD14,400 RM43,200 6553365533 PAKEJ 5 - Modal USD5,000 RM17,500 - Hibah USD500 RM1,500 seminggu - Total 48 minggu USD24,000 RM72,000 6553365533 PAKEJ 6 - Modal USD10,000 RM35,000 - Hibah USD1,000 RM3,000 seminggu - Total 48 minggu USD48,000 RM144,000 6553365533 PAKEJ 7 - Modal USD30,000 RM105,000 - Hibah USD3,000 RM9,000 seminggu - Total 48 minggu USD144,000 RM432,000 Pengiraan di atas adalah hibah 10 Bagaimana kalau hibah 11, 12, 13, 14, 15 Pasti lebih mantap 4. WITHDRAW BANK 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 - Semua income adalah dalam e-cash - Autowithdraw setiap 1hb dan 16hb - Minimum autowithdraw USD250 - Automatik landing ke akaun bank anda selepas 5-7 hari bekerja(Mastercard Neteller) 5. BAGAIMANA NAK SERTAI MGCFX 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 Hantar maklumat berikut kepada. 6. SEBARANG PERTANYAAN 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 Terus pm / whatsapp / telegram. (. )Trader Whatsapp lebih cepat dan pantas Berminat pm 0199734610 atau daftar sekarang. bigventure2u/sugeh02 Sekian, Terima kasih. Up lagi. jom masyuuuk. )paid 16-05-2015, 11:52 PM PLAN MARKETING MGC morgagecapitals 1.Bonus hibah 48 minggu. 10-15/ Minggu. 2.Bonus sponsor 10 3.Bonus Maching 10/2/3 4.Bonus Unilvel Lvl 1-Usd20 Lvl 2-Usd15 Lvl 3-Usd10 Lvl 4 to10-Usd6 WALLET 80-20 80-Cash to acct neteller 20-To unilevel bonus 80 Ecash 1.Widrw 2.Register New Member 3.Tranfer to member 20 Bonus Masuk Tabung boleh reedem 1.6553365533120- 1 day night stay The Heritage Studio Room 2.655336553370000 - Free Car Alphard 3.6553365533250 - ASUS foneped 7MEC72CL LTE version 4.6553365533620 - Gold Bar 999 10grm 5.655336553325000- Free Car Myvi2 1.5 6.6553365533380- Smartphone lenevo 5.5 inchi A850 7.6553365533888- Tab Samsung Note 10.1 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533 Untuk pendaftaran shareholder Morgage Capital 1.50 CP (Company Point) 2.50 RW (Register Wallet) E-Wallet MGC 1.Capital 2.E-Cash 3pany Point 4.R-Wallet 5.Unilevel Wallet 6.Total Sponsored 7.Group Sales REBUT PELUANG MEMENANGI HADIAH PERCUMA 6553365533 Merdz E250 (TampC)G/S 1MUSD 6553365533Melancong ke Aucland New Zealand 7 hari 6 mlm. Melawat Ofice MGCFX.(TampC)G/S 100KUSD. morgagecapitals 12:32, 3/2/2015 Pak Aq: Salam Tuan/ Puan, Encik, Cik, Dato/Datuk. Terima kasih kerana berminat dgn MORGAGECAPITAL. Berikut merupakan penerangan mengenai MGC Sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp kami di No. morgagecapitals 1. MUKADIMAH 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 9989 100 REAL BUSINESS 9989 BUKAN SCAM / BUKAN MONEYGAME 9989 BUKAN PRODUK / BUKAN MLM 9989 BUKAN ROLLING POINT SESAMA AHLI 9989 100 DIBAYAR OLEH COMPANY 9989 TAK PERLU MENAJA UTK CAIRKAN POINT 9989 AUTOWITHDRAW TERUS KE BANK ANDA 6553365533 SUDAH PECAH PASARAN DI LUAR NEGARA 6553365533 INDONESIA, BRUNEI, THAILAND, VIETNAM 2. LATAR BELAKANG SYARIKAT 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 MGC CAPITALS BERHAD (Formerly known as KL City Loan And Mortgage Berhad) (SSM No. 841359-A) Anak Syarikat (Real Company) : 1. MGC HERITAGES SDN BHD 2. MGC TRAVEL amp TOUR 3. GST SDN BHD 4. MGC CAPITALS SDN BHD 5. MGC PLASTIC SDN BHD 6. MGC RESOURCES SDN BHD 6. CT CAPI TAL INCORPORATION (NEW ZEALAND) 7. MGC FOREX ACADEMY (mgcforex) 3. INCOME PASIF 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 (Bonus Hibah 10 - 15 seminggu) 6553365533 PAKEJ 1 - Modal USD100 RM350 - Hibah USD10 RM30 seminggu - Total 48 minggu USD480 RM1,440 6553365533 PAKEJ 2 - Modal USD500 RM1,750 - Hibah USD50 RM150 seminggu - Total 48 minggu USD2,400 RM7,200 6553365533 PAKEJ 3 - Modal USD1,000 RM3,500 - Hibah USD100 RM300 seminggu - Total 48 minggu USD4,800 RM14,400 6553365533 PAKEJ 4 - Modal USD3,000 RM10,500 - Hibah USD300 RM900 seminggu - Total 48 minggu USD14,400 RM43,200 6553365533 PAKEJ 5 - Modal USD5,000 RM17,500 - Hibah USD500 RM1,500 seminggu - Total 48 minggu USD24,000 RM72,000 6553365533 PAKEJ 6 - Modal USD10,000 RM35,000 - Hibah USD1,000 RM3,000 seminggu - Total 48 minggu USD48,000 RM144,000 6553365533 PAKEJ 7 - Modal USD30,000 RM105,000 - Hibah USD3,000 RM9,000 seminggu - Total 48 minggu USD144,000 RM432,000 Pengiraan di atas adalah hibah 10 Bagaimana kalau hibah 11, 12, 13, 14, 15 Pasti lebih mantap 4. WITHDRAW BANK 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 - Semua income adalah dalam e-cash - Autowithdraw setiap 1hb dan 16hb - Minimum autowithdraw USD250 - Automatik landing ke akaun bank anda selepas 5-7 hari bekerja(Mastercard Neteller) 5. BAGAIMANA NAK SERTAI MGCFX 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 Hantar maklumat berikut kepada. 6. SEBARANG PERTANYAAN 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 Terus pm / whatsapp / telegram. (. )Trader Whatsapp lebih cepat dan pantas Berminat pm 0126666531 atau daftar sekarang. bigventure2u/sugeh02 Sekian, Terima kasih. 20-05-2015, 03:11 AM PLAN MARKETING MGC morgagecapitals 1.Bonus hibah 48 minggu. 10-15/ Minggu. 2.Bonus sponsor 10 3.Bonus Maching 10/2/3 4.Bonus Unilvel Lvl 1-Usd20 Lvl 2-Usd15 Lvl 3-Usd10 Lvl 4 to10-Usd6 WALLET 80-20 80-Cash to acct neteller 20-To unilevel bonus 80 Ecash 1.Widrw 2.Register New Member 3.Tranfer to member 20 Bonus Masuk Tabung boleh reedem 1.6553365533120- 1 day night stay The Heritage Studio Room 2.655336553370000 - Free Car Alphard 3.6553365533250 - ASUS foneped 7MEC72CL LTE version 4.6553365533620 - Gold Bar 999 10grm 5.655336553325000- Free Car Myvi2 1.5 6.6553365533380- Smartphone lenevo 5.5 inchi A850 7.6553365533888- Tab Samsung Note 10.1 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533 Untuk pendaftaran shareholder Morgage Capital 1.50 CP (Company Point) 2.50 RW (Register Wallet) E-Wallet MGC 1.Capital 2.E-Cash 3pany Point 4.R-Wallet 5.Unilevel Wallet 6.Total Sponsored 7.Group Sales REBUT PELUANG MEMENANGI HADIAH PERCUMA 6553365533 Merdz E250 (TampC)G/S 1MUSD 6553365533Melancong ke Aucland New Zealand 7 hari 6 mlm. Melawat Ofice MGCFX.(TampC)G/S 100KUSD. morgagecapitals 12:32, 3/2/2015 Pak Aq: Salam Tuan/ Puan, Encik, Cik, Dato/Datuk. Terima kasih kerana berminat dgn MORGAGECAPITAL. Berikut merupakan penerangan mengenai MGC Sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp kami di No. morgagecapitals 1. MUKADIMAH 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 9989 100 REAL BUSINESS 9989 BUKAN SCAM / BUKAN MONEYGAME 9989 BUKAN PRODUK / BUKAN MLM 9989 BUKAN ROLLING POINT SESAMA AHLI 9989 100 DIBAYAR OLEH COMPANY 9989 TAK PERLU MENAJA UTK CAIRKAN POINT 9989 AUTOWITHDRAW TERUS KE BANK ANDA 6553365533 SUDAH PECAH PASARAN DI LUAR NEGARA 6553365533 INDONESIA, BRUNEI, THAILAND, VIETNAM 2. LATAR BELAKANG SYARIKAT 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 MGC CAPITALS BERHAD (Formerly known as KL City Loan And Mortgage Berhad) (SSM No. 841359-A) Anak Syarikat (Real Company) : 1. MGC HERITAGES SDN BHD 2. MGC TRAVEL amp TOUR 3. GST SDN BHD 4. MGC CAPITALS SDN BHD 5. MGC PLASTIC SDN BHD 6. MGC RESOURCES SDN BHD 6. CT CAPI TAL INCORPORATION (NEW ZEALAND) 7. MGC FOREX ACADEMY (mgcforex) 3. INCOME PASIF 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 (Bonus Hibah 10 - 15 seminggu) 6553365533 PAKEJ 1 - Modal USD100 RM350 - Hibah USD10 RM30 seminggu - Total 48 minggu USD480 RM1,440 6553365533 PAKEJ 2 - Modal USD500 RM1,750 - Hibah USD50 RM150 seminggu - Total 48 minggu USD2,400 RM7,200 6553365533 PAKEJ 3 - Modal USD1,000 RM3,500 - Hibah USD100 RM300 seminggu - Total 48 minggu USD4,800 RM14,400 6553365533 PAKEJ 4 - Modal USD3,000 RM10,500 - Hibah USD300 RM900 seminggu - Total 48 minggu USD14,400 RM43,200 6553365533 PAKEJ 5 - Modal USD5,000 RM17,500 - Hibah USD500 RM1,500 seminggu - Total 48 minggu USD24,000 RM72,000 6553365533 PAKEJ 6 - Modal USD10,000 RM35,000 - Hibah USD1,000 RM3,000 seminggu - Total 48 minggu USD48,000 RM144,000 6553365533 PAKEJ 7 - Modal USD30,000 RM105,000 - Hibah USD3,000 RM9,000 seminggu - Total 48 minggu USD144,000 RM432,000 Pengiraan di atas adalah hibah 10 Bagaimana kalau hibah 11, 12, 13, 14, 15 Pasti lebih mantap 4. WITHDRAW BANK 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 - Semua income adalah dalam e-cash - Autowithdraw setiap 1hb dan 16hb - Minimum autowithdraw USD250 - Automatik landing ke akaun bank anda selepas 5-7 hari bekerja(Mastercard Neteller) 5. BAGAIMANA NAK SERTAI MGCFX 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 Hantar maklumat berikut kepada. 6. SEBARANG PERTANYAAN 655336553365533655336553365533655336553365533655336553365533991899189918 Terus pm / whatsapp / telegram. (. )Trader Whatsapp lebih cepat dan pantas Berminat pm 0126666531 atau daftar sekarang. bigventure2u/sugeh02 Sekian, Terima kasih. sekarang dah start kencing buat minyak baru bersandarkan pada polytron. konon rebranding..kepala bapak dia nak tipu orang sekalipun. sekarang dok aktif call orang cakap dari company Polytron. bila jumpa promote benda lain. jari tengah kat mgc ni 22-08-2015, 06:04 PM Fakta yang perlu anda ketahui 1. Forex adalah urusniaga sah dan selalu ada di pameran atau expo pelaburan besar dunia. Mereka yang tidak faham menyangka forex adalah pelaburan yang diharamkan oleh kerajaan. Ia sama sekali tidak benar. 2. Berita urusniaga Forex dikeluarkan setiap hari sama ada TV3, RTM dan lain-lain siaran termasuk media cetak. Anda akan mendengar Ringgit diniagakan tinggi berbanding dolar atau Ringgit mengukuh berbanding dolar Ini adalah berita dagangan Forex antara Ringit dan USD. 3. Urusniaga forex boleh dilakukan secara langsung (Over the counter) di semua bank atau money changer atau mana-mana broker diseluruh dunia dengan caj yang terlalu mahal. Jika dilakukan secara online atau internet tiada caj dikenakan. 4. Urusniaga Forex di Pasaran Matawang Dunia tidak menyalahi Undang-undang antarabangsa. Terdapat salah faham dengan urusniaga forex yang dijalankan. Forex online tidak menjalankan jual beli Mata Wang Asing secara fizikal seperti bank2 dan pengurup mata wang. Urusniaga adalah jual beli atas nilai pertukaran matawang asing di pasaran Matawang terbuka. Jual beli Matawang Asing secara fizikal (contoh tukar wang asing di bank2 amp pengurup matawang asing ) amp Jual beli atau urusniaga atas Nilai Pertukaran Matawang Asing di pasaran Matawang adalah 2 perkara yang berbeza. Akta bank Negara hanya tertakluk kepada Jual beli matawang asing secara fizikal. Oleh itu pengurup mata wang asing atau broker(syarikat kewangan) adalah tertakluk kpd akta ini tetapi tidak kepada Trader-trader di Pasaran Mata Wang kerana ia tidak melibatkan pertukaran wang secara fizikal. Ia hanya melibatkan jual beli atas perbezaan nilai iaitu kenaikan dan penurunan di Pasaran Matawang Asing Dunia. Perniagaan Alaf Baru Yang Paling Menguntungkan. Tapi Awas. Anda Dinasihatkan Jangan Berdagang Tanpa Ilmu, Kerana Risiko Kehilangan Modal Terlalu Tinggi. Forex Akan Jadi High Risk Jika Anda Tidak Mempunyai Ilmu Yang Betul. Dengan Adanya Ilmu Dan Strategi Yang Betul Ia Akan Bertukar Menjadi High Return. Sangat Lumayan. Ilmu Yang Betul Sangat Penting Dalam Menentukan Kejayaan Seseorang Forex Trader Satu Peluang Pelaburan atau Perniagaan yang memberikan pendapatan sangat lumayan. Transaksi melebihi 3.5 trillion sehari Apa yang penting adalah. ANDA TIDAK PERLU MEMBUAT TRADING SENDIRI. ORANG YANG TIDAK TAHU FOREX PUN BOLEH JOIN. Segalanya diuruskan oleh Syarikat Fund Management..MGCfx Sila hubungi (6013-320 7071 6011-3235 0909) 24-08-2015, 10:23 PM Program MGCfx Di Singapore dan Johor Bahru. Anda semua di jemput hadir. Sila hubungi 6013-3207071 atau 6011-32350909 i923.photobucket/albums/ad77/NorezaRazak/11923214414313692109381603502465658340968nzpsy snotk3h. jpg (s923.photobucket/user/NorezaRazak/media/11923214414313692109381603502465658340968nzpsy snotk3h. jpg. html) 24-08-2015, 11:43 PM i923.photobucket/albums/ad77/NorezaRazak/1zpsfslf5szf. jpg (s923.photobucket/user/NorezaRazak/media/1zpsfslf5szf. jpg. html) i923.photobucket/albums/ad77/NorezaRazak/2zpsm5prvulh. jpg (s923.photobucket/user/NorezaRazak/media/2zpsm5prvulh. jpg. html) i923.photobucket/albums/ad77/NorezaRazak/3zpstaus135m. jpg (s923.photobucket/user/NorezaRazak/media/3zpstaus135m. jpg. html) i923.photobucket/albums/ad77/NorezaRazak/4zpsfc6jh4ds. jpg (s923.photobucket/user/NorezaRazak/media/4zpsfc6jh4ds. jpg. html) Untuk maklumat lanjut, sila hubungi:- Reza 013-320 7071 (whatsapp) 011-3235 0909 email160protected Sumber Rujukan. 1.morgagecapitals/index. html 2.morgagecapitalsmalaysia/ 27-08-2015, 12:18 PM Bro kalau nk tolak rate 2.0 pm den boleh..2.0 wassap saya 0194149162 01-09-2015, 08:53 AM SEKILAS MENGENAI MGCfx 1. MUKADIMAH 9989 100 REAL BUSINESS 9989 BUKAN SCAM / BUKAN MONEYGAME 9989 BUKAN PRODUK / BUKAN MLM 9989 BUKAN ROLLING POINT SESAMA AHLI 9989 100 DIBAYAR OLEH COMPANY 9989 TAK PERLU MENAJA UTK CAIRKAN POINT 9989 AUTOWITHDRAW TERUS KE BANK ANDA 9989 SUDAH PECAH PASARAN DI LUAR NEGARA INDONESIA, BRUNEI, THAILAND, VIETNAM, SINGAPURA 2. LATAR BELAKANG SYARIKAT MGC CAPITAL INCORPRATION MGC CAPITALS BERHAD (Formerly known as KL City Loan And Mortgage Berhad) (SSM No. 841359-A) Anak Syarikat (Real Company) 1. MGC HERITAGES SDN BHD 2. MGC CAPITALS SDN BHD 3. MGC PLASTIC SDN BHD 4. MGC RESOURCES SDN BHD 5. MGC PROPERTY 6. MGC AUTOMOBILE 7. YAYASAN PERBANGUNAN INSAN NUSANTARA MALAYSIA ( YAPINM ) 3. INCOME PASIF ( tanpa buat apa2) (Bonus Hibah 10 - 15 seminggu) PAKEJ 1 - Modal USD100 RM380 - Hibah USD10 RM33 seminggu - Total 48 minggu USD480 RM1,584 PAKEJ 2 - Modal USD1,000 RM3,800 - Hibah USD100 RM330 seminggu - Total 48 minggu USD4,800 RM15,840 PAKEJ 3 - Modal USD3,000 RM11,400 - Hibah USD300 RM990 seminggu - Total 48 minggu USD14,400 RM47,520 PAKEJ 4 - Modal USD5,000 RM19,000 - Hibah USD500 RM1,650 seminggu - Total 48 minggu USD24,000 RM79,200 PAKEJ 5 - Modal USD10,000 RM38,000 - Hibah USD1,000 RM3,300 seminggu - Total 48 minggu USD48,000 RM158,400 PAKEJ 6 - Modal USD30,000 RM114,000 - Hibah USD3,000 RM9,900 seminggu - Total 48 minggu USD144,000 RM475,200 PAKEJ 7 - Modal USD100,000 RM380,000 - Hibah USD10,000 RM33,000 seminggu - Total 48 minggu USD480,000 RM1,584,000 Pengiraan di atas adalah hibah 10 Bagaimana kalau hibah 11, 12, 13, 14, 15 Pasti lebih mantap 4. WITHDRAW BANK 991899189918 - Semua income adalah dalam e-cash - Request withdraw 1 kali setiap bulan - Minimum autowithdraw USD250 - Automatik landing ke akaun bank anda selepas 5-14 hari bekerja (DEBIT Mastercard) 5. BAGAIMANA NAK SERTAI MGCFX 991899189918 Hantar maklumat berikut :- Nama : No I/C : Email : No tel : Pakej : Untuk maklumat lanjut, sila hubungi:- Reza 013-320 7071 (whatsapp) 011-3235 0909 email160protected Sumber Rujukan. 1.morgagecapitals/index. html 2.morgagecapitalsmalaysia/ 3.mgcpower. blogspot/ 01-09-2015, 10:44 AM i923.photobucket/albums/ad77/NorezaRazak/majlis20makan20malam06092015zpsdetyeyxx. jpg (s923.photobucket/user/NorezaRazak/media/majlis20makan20malam06092015zpsdetyeyxx. jpg. ht ml) Untuk maklumat lanjut, sila hubungi:- Reza 013-320 7071 (whatsapp) 011-3235 0909 email160protected Sumber Rujukan. 1.morgagecapitals/index. html 2.morgagecapitalsmalaysia/ 3.mgcpower. blogspot/ 02-09-2015, 10:15 AM Dalam bisnes jangan MENJUAL.. Kita PERKENALKAN. pada orang ramai.. Kalau buat bisnes tujuan untuk untung MESTI. tak akan KAYA Kita buat bisnes tujuan untuk bantu menyelesaikan masalah orang baru boleh jadi KAYAamp BERJAYA. MGCFOREX Official Member Nak pencerahan boleh tanya. Kami tidak paksa ikut kami. Nak join saya boleh bawak jumpa Top Leader face to face. Boleh contact saya 017-2579215. Yang penting ada banyak program pelaburan bukan setakat di MGC sahaja. InsyaAllah kami akan kongsikan. 02-09-2015, 10:16 AM Untuk maklumat lanjut, sila hubungi:- Reza 013-320 7071 (whatsapp) 011-3235 0909 email160protected Sumber Rujukan. 1.morgagecapitals/index. html 2.morgagecapitalsmalaysia/ 3.mgcpower. blogspot/ 03-09-2015, 08:44 AM emmm ada rumah baru plak rupanya.. rakan2 area lembah klang nk tahu lebih detail boleh PM ya.. 07-10-2015, 03:17 PM withdraw hari